Favourite pastimes, hobbies and current affairs that I'd like to talk about. Technology enthusiasts are most welcome. Photographers.. can I tag along?

Monday, July 06, 2009

4th day at Sabah - Reflexology

Hari ni kita org dah genap 4 hari ada kat Kota Kinabalu, Sabah. Lepas breakfast kat hotel, aku & Shasha decided we go for reflexology at the same place babah & mama pegi semalam since dia org kat memang sedap.

So at 9am sharp kita org sampai kat Tanjung Aru Reflexology. While waiting for the tukang urut get his stuff ready, aku blog sat la kot. Based on result, both my parents cakap memang bagus sampaikan tido lena betul malam semalam. Infact kita org yg bangun awal dari dia org. So I thought this relexology must be very good sampaikan tido tak sedar diri! Hahahah..

Actually dulu dah pernah buat relexology ni kat Jakarta. Dia punya sakit tu Allah aje la yg tahun. Lepas tu mmg aku tak nak buat lagi dah benda ni sampaila bini pujuk. =)

Masyallah! Dia punya sakit tu memang toksah cakap la. Memang banyak sakit aku ni. Air suam mesti banyakkan, gula tinggi - kurangkan makanan manis, lada kena kurangkan, masin kena kurangkan, kencing jangan tahan, makan jangan tunggu sampai dah lapar sangat baru nak makan, mata dan telinga kena jaga, hati pun mesti mau kena cek, excercise mesti regular, tonsil ada indication of problem so kena banyak minum air.. Those are the things yang the massager bagi tau.

Alhamdulillah semuanya dah selesai. Aku punya mengerang memang dasyat tapi Shasha relax je. Senang cerita, you checkout the photos and you know how I went thru the damn thing..

Shamsul Fariz Ramli

No comments: